Hej!
Jeg har fundet et fuldstændigt fantastiske tøjmærke! De har en kjole, jeg absolut forguder! Må have, må have!
Denne fantastiske raoul-kjole koster dog $185.00, så der går nok et stykke tid før jeg kan kalde mig den stolte ejer, lol! Eller skal jeg bare virkelig plage min far, hæhæ.. <3

Ingen kommentarer:
Send en kommentar