torsdag den 28. juli 2011

Må have, må have!

Hej!

Jeg har fundet et fuldstændigt fantastiske tøjmærke! De har en kjole, jeg absolut forguder! Må have, må have!
Denne fantastiske raoul-kjole koster dog $185.00, så der går nok et stykke tid før jeg kan kalde mig den stolte ejer, lol! Eller skal jeg bare virkelig plage min far, hæhæ.. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar