onsdag den 27. juli 2011

I HJERTE Fie

Hej igen :)

Min veninde er nu gået hjem. Eller det gjorde hun halv seks. Hendes gave var så en pink trøje, hvor der står ''I <3 Fie''. Hun har ret.. Den kan jeg ikke bruge til noget, haha. Havde nu regnet med en gave, jeg kunne bruge, for det havde jeg jo købt til hende. Må håbe min anden veninde har købt noget, jeg kan bruge, og som er seriøst! :-)

Jeg tror forresten, at der bor en bande overfor os, for der kommer hele tiden udlændinge over i lejligheden, der er ikke møbleret, og så tror jeg desuden også, at rockerne har været der, for at kræve penge. Det så i hvert fald sådan ud. Men det er bare ret mistænkeligt, at unge mennesker lejer en lejlighed i et familiestræde. De er også de eneste udlændinge der bor her, så hvis det var fordi, de ville falde i et med de andre, så virker det ikke. Ikke at jeg har noget imod udlændinge, for det har jeg bestemt ikke. De er ligesom alle andre jo :-) Synes bare, det virker mistænkeligt. De har på ingen måde chikaneret nogle, og det gør de sikkert heller ikke, men de virker som sådan nogle bad-ass-typer, sådan som deres attitude er overfor os :-)

Nå men, min veninde og jeg fik lavet invitationer (Vi var ret nederen og synes, det kunne være sjovt). Vi skal både have skattejagt og pitabrød! Minder om en alm. børnefødselsdag, men det er faktisk en rigtig awesome 2 x 15 års-fødselsdagen! :-D Det hele bliver anderledes end det, vi er vant til. Er ret spændt på hvad, de siger til det. Men heldigvis er der et stykke tid til festen afholdes, så vi kan forberede os (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar