fredag den 3. august 2012
Nyt tøj + fest
Hej igen. Jeg har været ude og shoppe i dag, fordi jeg fandt et gavekort på 1000 kr. da jeg pakkede mine ting i flyttekasser. Jeg har købt en trøje, som I kan se på de to øverste billeder, og den kostede 200 kr., en sort blonde nederdel, som i kan se på de to nederste billeder, og den kostede også 200 kroner. Begge fra Vero Moda. Så købte jeg bare en sort basic cardigan fra H&M og sådan et IQ-spil, som for øvrigt er helt vildt let. Jeg skal have nederdelen, trøjen og cardiganen på i aften, da jeg skal til en lille fest, som en fra min gamle klasse holder. Det egentlig mærkeligt at sige gamle klasse, især fordi jeg endnu ikke kan sige nye klasse, da jeg ikke har fået den af vide endnu. Men vi er en 11-12 stykker der mødes i aften til en lille fest. Det skal nok blive hyggeligt.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)




Fine billeder! Hvor er du heldig, lige at kunne brænde 1000,- af! :-)
SvarSletJeg har ikke brugt alle 1000 kr., da jeg er aaaalt for nærig, og min mor måtte presse mig for at købe det her sæt og de andre ting (: Har vist stadig 500 kr. tilbage på gavekortet (:
Slet