torsdag den 16. august 2012

Taske til penalhus

I dag var jeg på udkig efter et penalhus i strik, men kunne ikke finde et nogen steder, så da jeg kom hjem, kom jeg til at kigge på en taske, jeg engang fik i fødselsdagsgave af en klassekammerat, og det vel omkring 3 år siden, og så tænkte jeg, at det ligeså godt kunne bruges som penalhus, hvis man klipper stroppen af. Så det prøvede jeg, og jeg er mere end tilfreds med resultatet! På sidste billede hænger noget af stropperne på endnu, men dem har jeg altså fået af nu, og det er meget pænere når det er af. Jeg kan lave et indlæg omkring mine skolesager i weekenden måske. Men altså, der er meget plads og det er rigtig fint, så jeg er meget glad for mit nye penalhus. Det er vel egentlig det, man kalder ''do it yourself'', ikke? Men det må man vel gøre, hvis man ikke kan finde det i butikkerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar