torsdag den 16. august 2012

New in; oversize striktrøjer



Var i dag i H&M og fandt her tre strik, som jeg bare elsker. Købte dem med vilje nogle størrelser større end jeg plejer, da jeg godt kan lide oversize. De to strik med bambi og mickey mouse kostede begge 199 kr hver, og den brune strik kostede 179 kr.
Købte desuden også nogle sorte strømpebukser, den lille hjælper til den franske grammatik og en sort fjällräven taske. Den helt store af dem, da jeg ikke ved, hvor mange bøger, jeg får på mandag.
Det var forresten helt mærkeligt at være i centeret, for de eneste der var der, var ældre mennesker, kvinder på barsel og så enkelte der havde fri/er arbejdsløse. Jeg tror helt seriøst, jeg var den eneste under 30 år.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg har nomineret dig til en Liebster blog award. Du kan læse mere om det på min blog (http://netto-visdom.blogspot.dk/)

    SvarSlet
  2. I'm sorry, men been there done that... Det er set før, hele sidste år gik rigtig mange med oversize striktrøjer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ligeglad med, hvor mange der går med dem :) Jeg går i det tøj, jeg kan lide og jeg føler mig godt tilpas i, og så er jeg ellers ret så ligeglad med, om mange gik med dem sidste år :)

      Slet
  3. Aw, hvor er de søde. Specielt de to nederste :-) Rigtig fin blog du har.

    Hvis du vil, kan du lige svinge forbi min blog:

    http://dentaenkende.blogspot.dk/

    SvarSlet