tirsdag den 20. marts 2012

Yesterday



Jeg har ikke været så god til at update min blog det seneste stykke tid, men har været så stresset pga. skolen. Mine lærere har en mystisk evne til at give fremlæggelser, stile osv. for på samme tid. Tror de, vi intet liv har? Jaja, men heldigvis er jeg så disciplineret og pligtopfyldende, så jeg laver altid mine ting i modsætning til nogle fra min klasse, som tydeligvis ingen respekt har for lærerne og det arbejde og den tid de bruger på os. Respekt er ofte gensidigt, så hvis de ikke respekterer læren, er de sandsynligvis heller ikke respekteret af læren.
Og hvad er det for en verden, vi lever i? Nu dræber man åbenbart uskyldige børn? Små børn under 10 år, som aldrig fik lov til at leve. Håber de finder denne kolde og brutale morder i Toulouse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar