lørdag den 24. marts 2012

Nothing in Common



Jeg var i går d. 23 marts til x-Factor finale. Det var fint nok, men jeg så stortset ingenting. Folk blev ved med at myre sig ind foran mig, og de var alle højere end jeg, så det blev jeg ret irriteret over. Jeg kunne ingenting høre derinde pga. alt larmen fra de skrigende piger, så jeg har i dag, da jeg kom hjem fra Herning, set genudsendelsen, så jeg kunne høre, hvad de sagde.
Før showet begyndte var der opvarmning, og så kom der en dansk sanger, som hedder Christopher. Jeg har aldrig sådan hørt ham før, men jeg synes, at hans sang ''Nothing in Common'' er god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar