Er simpelt hen så forelsket i den nye grønne flaske fra Egekilde. Blev så glad, da min mor købte den til mig. Det er en den smukkeste vandflaske, jeg nogensinde har set. Ved godt det lyder mærkeligt, at man synes, en vandflaske er smuk, men det er den!
Forresten så synes jeg i skal lytte til dette cover af en fyr, som hedder Andrew. Det er rigtig fedt! Jeg elsker hans stemme.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar