torsdag den 10. november 2011

Christmas-mood

Jeg er kommet helt i julehumør, så jeg er i gang med at hente noget julemusik.
Jeg kan slet ikke vente til det måske begynder at sne, til hele julestemningen kommer! Til al pynten i gågaden. Når man går op ad gågaden og der er pyntet op, så kan man ikke blive andet end glad, når man går og dufter til de brændte mandler, ser de røde kinder. Børn der falder på skøjtebanen. Al lysen og det store juletræ. Mennesker, som er ude og købe julegaver, og den dejlige varme kakao på caféerne. Kan slet ikke vente.

1 kommentar:

  1. Skøn blog!
    Kig gerne forbi:www.bellevuee.blogspot.com

    SvarSlet