fredag den 7. september 2012

Matematikaflevering er en fææst

 Hej alle jer, som læser min blog!
Så fik jeg endelig tid til at opdatere min blog. Jeg er startet på gymnasie, og det gjorde jeg d. 20 august. Jeg synes, jeg er kommet i en fin klasse. Kender dem ikke så godt endnu, men det kommer jeg sikkert ti l hen ad vejen.
I den første uge var vi til introfest. Det var rigtig hyggeligt, og der mødte jeg bl.a. nogle fra de andre nye klasser og så mødte jeg to fra 3.g, hvoraf jeg snakkede godt med den ene. Han lovede forresten at hjælpe mig med latin, hvis jeg skulle få problemer (YAY).
Lige nu sidder jeg med matematik aflevering (det i kan se på øverste billede). Det er bare kanont! Ej, jeg klager ikke, det er ikke så hårdt. Det er rimelig nemt, men det skal afleveres på mandag, så er begyndt ret sent (ups). Nå, men senere her i aften skal jeg til fest på gymnasiet, hvor temaet er galla..... Jeg har ikke nogen kjoler, der er særligt galla-agtigt, men jeg valgte den kjole, I kan se nedenunder:
Den er sådan lidt fin, eller det synes jeg da selv, så det blev den. Jeg magtede ikke at bruge penge på en ny kjole. Har heller ikke vildt mange penge, og jeg havde heller ikke lyst til at spørge efter penge hos min mor, for hun er i gang med at købe fødselsdagsgaver ind til mig. Men altså, indenunder kjolen tager jeg sorte strømpebukser på, og så tager jeg også en sort cardigan på. Jeg fryser helt ekstremt for tiden, synes det er ved at blive koldt. Det skal jeg lige vænne mig til.
Nå, nu må jeg tilbage til matematik aflevering! ADIÓS AMIGOS!

7 kommentarer:

  1. Hvor er den kjole dig fin! <3
    Den er da perfekt til galla. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nawww, tak, søde! :D
      Havde nu haft en anden kjole i tankerne, men havde ikke penge, så venter til næste gang :D

      Slet
  2. Virkelig flot blog! Skal vi følges? -Vis du bliver fastlæser af min, gengælder jeg! ;-)

    Knus!

    mylifebyclaudia.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg tjekkede lige min øvelser "828" og det ser ud til, at vi har samme bog (;
    Har selv lavet øvelse 803 - 805, 808, 203, 205 - 207, 209, 263, 265 - 268.
    Vi er i gang med øvelserne 432 - 434, eller dem har vi lavet, men vi får nok flere opgaver der omhandler det samme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, fedt, går du også i gymnasiet? :D

      Slet
  4. Dejlig blog du har dig :-)! jeg er læser!


    du er venlig til at kigge forbi min :-)

    SvarSlet
  5. Utrolig sød kjole!
    Jeg har selv en blog som næsten lige er kommet op og køre, men mangler faste læsere før jeg kan gå i gang og virkelig vide at der er søde mennesker som læser det.
    Bliv meget gerne fast læser hvis det er noget for dig!
    http://diamondness.blogspot.dk/ ;)

    SvarSlet