fredag den 22. juni 2012

At the lake




Undskyld jeg har forsømt bloggen i over en måned. Så meget er sket. Jeg har været til mundtlige afgangsprøver og forberedt mig en masse på dette (Blev dog ikke værdsat, men det er en anden sag), vi er blevet smidt ud af vores lejlighed og skal så flytte to gange på ét år, dem fra klassen har nu opdaget den store (og voksne, i følge dem) ting som kaldes at feste, så de bliver ved og ved med at arrangere nye fester, og så er min ene kat blevet syg. Han har krystaller i urinen, så ham er det blevet brugt en masse tid på. OG penge! 3000 kr. og det var endda med rabat. Jeg fik lov til at hjælpe til med at lægge kateder på ham, da min mor fortalte dyrlægen, jeg gerne ville være dyrlæge. Vi snakkede også om praktikplads, men det ville dyrlægen fraråde, da hun ikke er en af de typiske dyrlæger. Hun er meget menneskelig, hvilket mange andre dyrlæger ikke er. Men hele oplevelsen har bare hjulpet mig med at afgøre, jeg helt klart skal være dyrlæge og så vil jeg i hvert fald finde en løsning på krystaller i urinen hos katte.. det lyder latterligt, men det vil jeg, for vores kat har haft så mange smerter, og han var desværre tæt på at dø. Han har det dog nu meget bedre, men vi er nødt til at priortere anderledes. Da han er indekat, får han ikke så meget motion som andre katte, så jeg skal gå tur med ham, og så er han kommet på noget diæt-mad, som er alædjaæslfj dyrt! 500 kr. for 3 kg, og vi har altså fem katte, som skal have det med. Vi plejer at få 15 kg for 500 kr.. Men bare han har det godt, det er det vigtigste!
Undskyld den lange tekst, men synes bare, I skulle vide, hvorfor den er blevet forsømt så meget, som den er! Skal nok prøve at blive bedre.
Billederne er forresten taget ved Skovsøen i Odense d. 26 maj, så det er snart en måned siden, de blev taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar