søndag den 1. april 2012

Nyt tøj






I går var jeg i designer bazaar og jeg fandt fire ting, som jeg købte. fandt to sommerkjoler, som jeg synes, er så flotte. Og stoffet er rigtig dejligt at røre ved. Det er af et mærke, jeg ikke kender. ''Suncoo Paris''. Har aldrig hørt om det før, men fantastiske kjoler laver de da. Så fandt jeg også to par ballerinaer. Det første par er af Friis & Company, og det andet par er af et mærke jeg heller ikke kender: ''Like Style''. Men jeg er i hvert fald vildt glad for de ting, jeg fandt! Og jeg brugte under 1000 kr. så det var dejligt.
Og det her indlæg er tilegnet Jose <3

9 kommentarer:

  1. YAY. : D Elsker skoene og kjolerne!!

    SvarSlet
  2. HA, også mig D: Men det ene par sko er onde mod mine hæle :(

    SvarSlet
  3. Fedt tøj og fede sko! :-)
    - Hvordan kan du stadigvæk gøre youtube-videoer til kun afspilleren? På min blog er det ikke længere muligt..

    SvarSlet
  4. Undskyld, forstår ikke helt dit spørgsmål, Mette (:

    SvarSlet
  5. Du har en sang liggende i bunden af dette indlæg, jeg går ud fra, at den er fra Youtube. Hvordan har du fået gjort sådan, at man kun kan se afspiller-linjen og ikke resten af videoen? :-)
    - Det kan man nemlig ikke længere på min blog. Man kunne engang, men ikke længere.

    SvarSlet
  6. Jeg ændrede html-koden (: Du skal ændre width og height. For kun at se afspiller-tingen, så skal height'en være 25 :) Jeg har sat min width efter hvor lang mine blog-indlæg er :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men hvordan har du fået videoen ind i indlægget? Med indlejringskode, eller? :)

      Slet
    2. Jeg trykkede på sådan en film-dimmer, hvor man kan hente youtube-film ned inde i blogger (:

      Slet
  7. Hvor er de fine, Thea! :D

    SvarSlet