torsdag den 8. november 2012

Hey yoooo

Så blev det torsdag, og det betyder det er fredag i morgen og så WEEKEND!!! Og det er forresten først for nyligt jeg opdagede, at der står WEEK END ahahha.

Nå, men i dag og i går kom der nogle elever fra 3.g på den klassiske linje og fortalte at på torsdag ville de holde en lille fællestime i fjerde modul omkring deres linje, og jeg tænkte at jeg skulle prøve at høre om den  linje, for da jeg sad og skulle ansøge synes jeg egentlig den lød interessant, men vidste så bare ikke hvad man kunne bruge den linje til. Anyways, så har jeg time der, så de sagde vi bare kunne skrive og så kunne vi finde en dag og mødes for at snakke om det! SE, HVOR SØDE 3.G'ERNE ER MOD OS!! Og de kalder os heller ikke putter eller sutter!
Og på mandag har de også lovet at hjælpe os med vores AP, da vi skal til AP-eksamen på tirsdag, så der vil jeg sidde i fjerde modul og terpe latin.

I morgen skal vores første nv-rapport afleveres, og alle andre klasser på skolen har allerede afleveret deres anden rapport, hvor vi skal til at aflevere den første.. Slet ikke stresset. Vores lærere har heller ikke planlagt det særlig godt, synes jeg. De har ikke fortalt meget om det..

Ville egentlig bare give en lille update, for jeg skal til at øve på fransk til i morgen! Au revoir!

3 kommentarer:

  1. du har virkelig en dejlig blog:)

    SvarSlet
  2. Har du en kontakt-email til mere 'private' spørgsmål omkring din blog? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh, nej, det har jeg ikke, desværre :D

      Slet